Albert Heijn

Albert Heijn vult met meer dan 125.000 collega's, 1250 winkels, 8 homeshopcenters en zes distrubutiecentra elke avond ruim zes miljoen borden. Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. Dat is de missie van Albert Heijn. Bij Albert Heijn snappen ze dat iedere stap in je carrière een nieuwe uitdaging is. Op dat vlak hebben ze je een wereld te bieden, een wereld die verder gaat dan goede arbeidsvoorwaarden. Een baan bij Albert Heijn is niet zomaar een baan.

Albert Heijn vroeg ons om hun nieuwe werken-bij website te ontwerpen en ontwikkelen.
 

Om de veelal jonge doelgroep te bereiken, adviseerden wij Albert Heijn de focus te leggen op een optimale mobiele gebruikerservaring. Dit heeft geresulteerd in onze eerste werken-bij website, Mobile First gedesigned! Onze UX/UI designers hebben samen met het contentteam van AH de perfecte candidate journey voor toekomstige AH medewerkers gecreëerd. Hierbij is er zelfs een update op de huisstijl gekomen om zo nog beter aan te sluiten bij de doelgroep.

Een unieke feature: een geoptimaliseerde zoekfunctie waarbij je er als werkzoekende voor kunt kiezen om jouw locatie te delen, zodat je direct kan zien of er in de AH bij jou in de buurt een passende job openstaat. Getnoticed werkt voor meerdere Ahold Delhaize brands en ook deze werken bij-website hebben we aan hun interne infrastructuur (SAP successFactors, UBEEO) gekoppeld.
 

Behaalde resultaten

ATS

Koppeling SAP Succesfactors.

Mobile First

Mobile First Custom Design

Vragen over dit project

We sow, you harvest

Wij geloven in samenwerking en in lange termijn partnerschap. Want daar plukken we samen de vruchten van.